Aforti Finance wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Najnowszy spot reklamowy będzie emitowany min. w Polsacie, kanałach tematycznych do niego należących, a także w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia. Jej poprzednią odsłonę można było zobaczyć w okresie wakacyjnym oraz w drugim i trzecim flighcie, trwającym od września do końca października br.
Spot reklamowy Aforti Finance skierowany jest przede wszystkim do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim kampanii jest case study przedsiębiorcy – w tym przypadku krawcowej. Po otrzymaniu pożyczki od Aforti Finance, zamienia swój mały punkcik usługowy, na prężnie działającą firmę wraz showroomem modowym, w którym może dumnie prezentować zaprojektowane ubrania. Historia opowiedziana w reklamie jest kontynuacją narracji marki, w której okazane przez Aforti Finance wsparcie, pomaga przedsiębiorcom szybko i sprawnie rozwinąć firmę, osiągając tym samym kolejne cele rynkowe.
Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego Aforti Finance odpowiada agencja Prospero. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker oraz Departament Marketingu i PR Grupy AFORTI.
– Nowa odsłona kampanii Aforti Finance koresponduje z obserwowanym przez nas trendem dotyczącym profilu pożyczkobiorców. W naszej komunikacji staramy się precyzyjnie docierać do branż, które zgodnie z prowadzonymi analizami, najbardziej stawiają na rozwój swoich firm i nie boją się w niego inwestować. Struktura przedsiębiorców będących naszymi klientami jest mocno zróżnicowana, jednak stale dominuje handel hurtowy i detaliczny. Ciekawym trendem jest wzrost udziału przedsiębiorczych kobiet, które wnioskują o coraz wyższe kwoty pożyczki na rozwój własnych działalności – dlatego też motyw kobiety-przedsiębiorcy został wykorzystany w kolejnej odsłonie kampanii. Nasze statystyki pokazują również dynamicznie rosnącą liczbę właścicieli firm, będących czynnymi użytkownikami Internetu. Stąd też decyzja, by ruch z kampanii telewizyjnej promującej usługi pożyczkowe Aforti Finance, był kierowany również do kanału online. Tak holistyczne podejście zapewnia nam nie tylko szerokie dotarcie do grupy docelowej sprzedażowo, ale i wspiera drugi cel, który stoi przed Aforti Finance – wzmocnienie wizerunku marki. – podkreśla Agata Grzela, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Grupy AFORTI.
Usługi pożyczkowe oferowane przez Aforti Finance – tak w Polsce, jak też od listopada 2018 roku na rynku rumuńskim – są skierowane do przedsiębiorców szukających optymalnych form finansowania własnej firmy i planów rozwojowych z nią związanych, a także osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy rozpoczynających dopiero gromadzenie kapitału na jej uruchomienie.